tiistai 2. heinäkuuta 2013

Järjeltä pelastautunut

Olin 30 päivä ratsastamassa Oonalla. Menin ilman satulaa kentällä, ja Mirka meni samaan aikaan Pojulla koulua. Oona meni kyllä ihan nätisti, mutta sitten se ei tainnut tykätä kun menin ilman satulaa. Minun mielestäni minulla ei ole järkeä päässä. AINA kun menen ilman satulaa Oonalla, tipun (paitsi kerran kun vain kävelin). Tällä kertaa tipuin 3x. Ei se ole paha, verrattuna minun 8 tippumiseen tunnin aikan. Toisaalta, menin tällöin ilman satulaa esteitä. Mutta muuten oli kivaa ratsastaa.

Merika juoksutti Loben ensinmäisenä. Kun Merika vei Loben tarhaan, minä ja Mirka haettiin ponit. Mä vein Oonan Pojun karsinaan, ja Mirka laitto Pojun käytävällä. Mutta sitten kun mä olin välmis, Mirka ei ollut pannut vielä edes satulaa. Joten mä jouduin pujotella narujen ja Pojun ohi. Menin kentälle, ja muistin unohtaneeni raipan. Kun Mirka oli tuonut raipan, nousin selkään ja aloin kiertää kenttää. Kun Mirka tuli Pojun kanssa, mä ravasin, ja Mirka käveli. Kun nostin laukkaa, ihme, Oona laukkasi tosi nätisti. Nostikin helposti. Sitten kokeilin toiseen suuntaa. Wau! Sehän laukkaa. Sitten Mirka sanoi, etää laukkaa puolta kenttää. Ja arvatkaa laukkasiko? Kyllä. Ehdottomasti! Ihan paras poni ♥ Mulla ei nyt ole kuvia, koska niitä ei oo siirretty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti