torstai 18. heinäkuuta 2013

Haaste

Keksin, että voisin tehdä haasteen parille tyypille. Ensinnäkin säännöt on seuraavat:
- Keksi 9 faktaa itsestäsi
- Lähetä 9 kysymystä, parille bloggaajalle

Haastan tähän Orvokin ja Sompun.
- Olen kohta 10v
- Olen välillä ärsyttävä
- Rakastan eläimiä
- Olen Howrsessa
- Harrastan keppareita, ja ratsastusta ja pianon soittoa
- Minulla on 6 henkinen perhe (+4 eläintä)
- Haluaisin oman koiran
- Tykkään limpparista
- Olen yleensä pitkään koneella

Kysymykset  Orvokille ja Sompulle:
- Mikä on teidän lemieläin, jos hevosta/ponia ei lasketa?
- Mitä harrastatte?
- Mikä on teidän lemi juoma?
- Mikä on teidä lemi heppani koko nimi?
- Missä käytte eniten ratsastamassa?
- Kuinka monta ihmistä teidän perheeseen kuuluu?
- Oletteko mielestänne kivoja?
- Onko blogini mielestänne tylsä?
- Pelaatteko mitään nettipeli? Mitä?

2 kommenttia:

  1. LInkki vastauksiin:
    http://kaksinkauniinpaa.blogspot.fi/2013/07/haasteeseen-vastailua.html#comment-form

    VastaaPoista