lauantai 20. heinäkuuta 2013

Voiton fiiliksiä

Tänään me lähettiin kaheksan aikaan Miehikkälään päin. Ensin haettiin Oona, ja sitten mentiin Miehikkälään. Siellä minä, Merika, ja Orvokki käytiin katsomassa Amerikan miniheppoi. Söpöi. Sitten Mirka otti Oonan ulos tarikusta, ja alkoi hoitaa sitä. Sitten me ootettiin, kunnes Mirka ja Oona pääsi näyttäytymään tuomareille. Meni kyllä erittäin hyvin, ja siis nämä oli Mätsärit. Kun Mirka ja kaikki muut jotka sai ykköspalkinnon, meni rinkiin, ja Oona tippui sieltä neljäntenä tai kolmantena.

Jaa, tämäkö voitti mätsärit? :D
Äly söpö ♥
Sitten me mentiin heti maalaamaan Oona, ja mä puin päälle.Me oltiin harjottelemassa, ja sitten nähtiin, että kisa oli jo menossa. Mä olin vasta kolmantena. Ei hätää! Sitten kun oli mun vuoro, mä kävelin, ja ravasin. Sitten tuomarin edessä tulin alas, ja sanoin Oonalle 'Hymyile!' niin se hymyili, ja sitten mä ravasin pois!. Meni kyllä aika hyvin. Kun sitten jaettiin palkinnot, niin mä tavallaan olin eka, kun tuoari sanoi ' yksi kolmesta parhaasta oli tämä meidän inkkari' ja kun se antoi mulle nesin palkinnon, niin ajateltiin, että mä olin eka!

Hymyile!
Viimeiseksi oli sitten Orvokin laukkakisat. Orvokki kilpaili Kapteeni Keskiyötä vastaa. Kapteeni alussa säikähti lippua, ja Oona pääsi reilulle  etumatkalle. Ja Oona saapui maalin ensimmäisenä, ja Kapteeni tuli n.200 metrin päästä. Että, selvä voitto. Oonalla oli tänään hyvä päivä. Ja mulla ainakin on hyvä fiilis, muista en tiedä. 

Kapteeni Keskiyö

2 kommenttia:

  1. Olin kattomassa noita kisoja, ja olin tasan sitä mieltä että inkkari oli paras!

    VastaaPoista
  2. Mä oon Kapteeni Keskiyö -kuvassa :D tai siis niiku oon sen ratsastaja, enkö oo pitkä? :DD

    VastaaPoista