keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Hei, Latasin juuri WhatsApp Messengerin Android laitteeseeni. Se on älypuhelin viestintäsovellus joka korvaa tekstiviestit. Tämä sovellus antaa lähettää jopa kuvia, videota ja muuta multimediaa! WhatsApp Messenger on saatavilla Android, iPhone, Nokia, Windows Phone ja BlackBerrylle ilman muistettavia salasanoja - se toimii kuin tekstiviestit mutta käyttää pakettidataa. Lataa se nyt täältä http://www.whatsapp.com/download/ ja sano hyvästit tekstiviesteille!

Eli tosiaan olen täällä, joten voit lähettää minulle viestiä!

3 kommenttia:

  1. Terve. Minä olen Ann. Olen englantilainen, mutta muutin 2 kk sitten Suomeen. Olen todellahidas kirjoittamaan suomea. Kiva tämä Noora's Life teksihomma. Mikä tää oli??

    VastaaPoista
  2. Ja minulla oli englannissa poni, Eddy, mutta se kuoli :'( hän oli englannin täysiverinen

    VastaaPoista