torstai 12. syyskuuta 2013

Lisää vaan

Lisää postauksia. Kirjoitin yhen postauksen, jossa minä ja Merika tiputtiin. Päätin nyt tehdä siitä hieman tarkemman päivän. Oonan näkökulmasta:




Hei, on kiva nähdä taas. Joo siis, olen Sörbys Zonata. Kerron päivästä, jolloin Noora ratsasti minulla.

Olin syömässä erittäin makeaa, ja maukasta heinää. Kunnes Noora tuli, kypärä päässä! Mitäköhän se meinasi tehdä. No Noora laittoi minulle päitset, vaikka yritin estellä, mutta Noora sai laitettua päitset. Sitten hän ratsasti minulla portille, ja tuli siellä alas. Omituista. Ennennäkemätöntä. No kuitenkin, Noora vei minut omaan talliini, käytävälle, ja alkoi harjata minua. Noora otti kaviot, ja laittoi satulan. Kun Noora laittoi minulle suitsia, yritin karata, koska olin vain yhdellä narulla kiinni. En päässyt pois, kun Noora laittoi suitsen jo päähän. Noora teki vielä pari lettiä minulle.
Sitten me mentiin kentälle kävelemään, kun mami, tutumpi nimellä Mirka, oli laittamassa toisen tarhan kaveria. Taisi olla Poju. Kun mami oli valmis, mentiin maastoon.

Se toinen tyttö vielä, mikä Merika olikaan, sekin tuli, kamerat mukanaan. Me mentiin pellolle. Ensin me vähän ravattiin, ja sitten mami laukkasi Pojulla ylämäkeä, ja Poju yritti saada mamin alas. Ilkeä! Sitten oli minun vuoro. Eikun rakettijalat käyntiin. Menin tosi lujaa ylös, Noora melkein tippui taaksepäin. Hups!

En meinaa tässä kuvassa tippua taaksepäin
No sitten me mentiin metsän reunalle laukkaamaan, ja Poju aloitti. Poju on ilkeä, se yrittää saada mamin aina alas. Törkeää! Oltiin menty pari kertaa, kun oli taas meidän vuoro, laukkasin kai ihan hyvin, aika kovaa tosin, mutaa sitten näin sen! Sen ihanan heinätupon! Eikun syömään vain. Pysähdyin aika yllättäen, ja sitten huomasin Nooran olevan maassa. Miksi se siinä kököttää? Se taisi tippua. Hupsista. Se taisi sattua. No sitten me lähdettiinkin jo kotiin päin. Heti kun Noora oli purkanut minut, se vei minut takaisin tarhaan, ja sain piehtaroida, ihanassa mullassa. Olin vähän hikinen. Menin takaisin syömään. Tälläinen oli minun päivä. Toivottavasti taas joskus pääsen tämän hökkelyksen taa kirjoittamaan näistä asioista. Mikä tämä ruutu ja näppäimet ovatkaan. No pitää nyt mennä, ja aika nopeasti, koska Noora voi muuten nähdä! Heippa!


Mitä piditte tälläisestä postauksesta?

2 kommenttia: